EL ZORRO DANIEL GARCIA ROMAN

EL ZORRO DANIEL GARCIA ROMAN
EL DRAMATURGO, ESCRITOR Y POETA… DANIEL GARCÍA ROMÁN... NI PERDON NI OLVIDO ¡JUSTICIA! PIDO A LAS NACIONES UNIDAS

viernes, 3 de agosto de 2012

Sueco madeleine sweden

Poem
En Prinsessan Madeleine sverige
Till din förväntade

Jag tyckte det var inte du, föreställer jag mig att inte vara här -. Står bredvid mig, det väntar på era förhoppningar med glas vodka i handen ...

Nervös och tankeväckande är det kallt ute -. Och hur långt vi kommer se dig och du digo__

Allt här är symbolisk och vänlig, för att du är här med mig så flörtig så vacker och sexig L -. I detta bohemiska parti njuta av din päls ...

Vi dansar, vi skrattar, vi tillhandahåller, vi pratade om dig och mig, kyss mig, krama dig, vi glömmer klockan -. Mobilen är din pappa ljud -. Är två fem och vi har spenderat tiden. -

Debuelbo du ditt hus Jag ber om ursäkt, men jag tänker att jag är mig -. Väg under morgonen i de viktigaste gatorna i Stockholm ... helt våt och jag redogjorde min hatt, redogjorde jag och smutsig, mina skor en liten lerig -. ta en taxi och log upp eftersom jag tycker att båda kommer att känna dig är min

Räven
DANIEL GARCIA ROMAN

POEM ATT BETALA I tidningen PUBLIICADO ANSER på sidan 3 i social 2000

ACTUALISACION
För att navigera och titta på min NYA BILDER SÖKES MUSA STAMP IDAG Dessa rader för Madeleine SVERIGE






No hay comentarios:

Publicar un comentario